Wersja do druku

Zamawiający:

Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju

Adres:
Wełecz 146
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. (041)370 16 46/ (041) 370 16 47, fax. (041)370 16 46/ (041) 370 16 47
E-mail:pzd.busko@interia.pl
Strona www: pzd.busko.com.pl

Numer ID: 32

Data publikacji:
2007-02-12 09:11:27

Przedmiot: Zadanie nr 2/2007 - Zakup materiałów kamiennych

Treść przetargu:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zadanie nr 2/2007

Rodzaj zamówienia: usługi                                             

 

I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju

Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój

Tel.:  041 370 16 46; Fax:  041 370 16 47

E-mail: pzd.busko@interia.pl

Ogólny adres zamawiającego: www.pzd.busko.com.pl

Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami: Małgorzata Mrugała

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano w pkt I.1)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano w pkt I.1)

Oferty należy przesyłać na adres: jak podano w pkt I.1)

 

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

Administracja samorządowa: Zarządzanie drogami powiatowymi

Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.

 

II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

„Zakup materiałów kamiennych:

Temat nr 1 – mieszanka kruszyw (niesort) 0-31 mm – 1050 t

Temat nr 2 - mieszanka kruszyw (niesort) 0-63 mm – 150 t

Temat nr 3 – kliniec 4-31,5 mm – 600 t

Temat nr 4 – tłuczeń 31,5–63 mm – 550 t”

W/w ilości są ilościami przewidywanymi. W przypadku zmniejszenia ilości usług Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, dostaw lub usług

(c) Usługi

Główne miejsce świadczenia usług

woj. świętokrzyskie, powiat buski, obwody drogowe Powiatowego Zarządu Dróg w Busku-Zdroju

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego  

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) – nie dotyczy

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

„Zakup materiałów kamiennych:

Temat nr 1 – mieszanka kruszyw (niesort) 0-31 mm – 1050 t

Temat nr 2 - mieszanka kruszyw (niesort) 0-63 mm – 150 t

Temat nr 3 – kliniec 4-31,5 mm – 600 t

Temat nr 4 – tłuczeń 31,5–63 mm – 550 t”

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

nie dotyczy

 

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

           14.21.22.00-2 – kruszywo

 

II.1.8)   Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Tematy.

II.1.9)   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

II.1.10) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67  ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.

 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres

poniżej 60 000 EURO

 

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIMN WYKONANIA

od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2007 r.

 

III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium

Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.

2. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):

1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. załączonego do SIWZ

1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

Do oferty należy dołączyć ponadto kosztorys ofertowy zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (Formularz 2.1), zaparafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków (Tom II) oraz orzeczenie o jakości mieszanek kruszywa łamanego do każdego asortymentu kruszywa.

1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium       Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 24.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

1.4.   W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt III.2) 1.1 i 1.2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.

 

IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia – przetarg nieograniczony

IV. 2) Kryteria oceny ofert – najniższa cena

IV.2.2) Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna  

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia                           

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (bezpłatnie): www.pzd.busko.com.pl

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w terminie 5 dni. Opłata: 20 PLN + koszty ew. przesyłki

Warunki i sposób płatności: W siedzibie zamawiającego płatne bezpośrednio do kasy P.Z.D. w Busku-Zdroju lub w przypadku przesłania SIWZ drogą pocztową - płatność przelewem na konto zamawiającego nr 97 1500 1458 1214 5001 9119 0000.

IV.3.3) Termin składania ofert : 19.02.2007 r. godzina: 0900

IV.3.4) Oferty należy sporządzić w języku polskim

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007 r. godzina 1000, Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, pokój nr 1

VI. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

VI.2) Ogłoszenie ukazało się na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 12.02.2007 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączone pliki
rozdz_1_instrukcja_dla_wyk_mat_kam.pdfInstrukcja dla Wykonawców (rozdz_1_instrukcja_dla_wyk_mat_kam.pdf - 91.653 KB)
Data publikacji: 2007-02-12 09:08:39 Redaktor: Joanna Berak
rozdz_2_oferty_mat_kam.rarFormularze ofert (rozdz_2_oferty_mat_kam.rar - 142.185 KB)
Data publikacji: 2007-02-12 09:09:11 Redaktor: Joanna Berak
kosztorysy_ofertowe_mat_kam.rarkosztorysy ofertowe (kosztorysy_ofertowe_mat_kam.rar - 1181.683 KB)
Data publikacji: 2007-02-12 09:10:06 Redaktor: Joanna Berak
rozdz_3_formularze_mat_kam.pdfformularz oświadczenia (rozdz_3_formularze_mat_kam.pdf - 32.357 KB)
Data publikacji: 2007-02-12 09:10:29 Redaktor: Joanna Berak
Tom_II_umowa_mat_kam.pdfWzór umowy (Tom_II_umowa_mat_kam.pdf - 32.637 KB)
Data publikacji: 2007-02-12 09:10:46 Redaktor: Joanna Berak
pismo_oraz_wlasciwe_druki_koszt_of_mat_kam.pdfpismo wraz z zał. właściwymi drukami kosztorysów ofertowych (pismo_oraz_wlasciwe_druki_koszt_of_mat_kam.pdf - 275.319 KB)
Data publikacji: 2007-02-13 08:32:00 Redaktor: Joanna Berak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1088
Wprowadził do systemu: Joanna Berak, data: 2007-02-12 09:05:59
Opublikował: Joanna Berak, data publikacji: 2007-02-12 09:11:27
Ostatnia zmiana: Joanna Berak, data: 2007-02-12 09:11:27
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu