Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju
Adres:
Wełecz 146
28-100 Busko-Zdrój
Kontakt:
tel. (041)370 16 46/ (041) 370 16 47, fax. (041)370 16 46/ (041) 370 16 47
E-mail:pzd.busko@interia.pl
Strona www: pzd.busko.com.pl
Numer ID: 33
Data publikacji:
2007-02-12 09:18:34
Przedmiot: Zadanie nr 3/2007 - Zakup kręgów betonowych zbrojonych
Treść przetargu:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zadanie nr 3/2007
Rodzaj zamówienia: usługi
I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju
Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój
Tel.: 041 370 16 46; Fax: 041 370 16 47
E-mail: pzd.busko@interia.pl
Ogólny adres zamawiającego: www.pzd.busko.com.pl
Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami: Małgorzata Mrugała
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano w pkt I.1)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano w pkt I.1)
Oferty należy przesyłać na adres: jak podano w pkt I.1)
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja samorządowa: Zarządzanie drogami powiatowymi
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
„Zakup kręgów betonowych zbrojonych :
Temat nr 1 – kręgi betonowe zbrojone Ø50 cm - 200 szt.
Temat nr 2 – kręgi betonowe zbrojone Ø60 cm - 200 szt.
Temat nr 3 – kręgi betonowe zbrojone Ø80 cm - 87 szt.
Temat nr 4 – kręgi betonowe zbrojone Ø100 cm - 46 szt.”
W/w ilości są ilościami przewidywanymi. W przypadku zmniejszenia ilości usług Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
Wymagana długość elementu –
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, dostaw lub usług
(c) Usługi
Główne miejsce świadczenia usług
woj. świętokrzyskie, powiat buski, obwody drogowe Powiatowego Zarządu Dróg w Busku-Zdroju
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) – nie dotyczy
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia
„Zakup kręgów betonowych zbrojonych:
Temat nr 1 – kręgi betonowe zbrojone Ø50 cm - 200 szt.
Temat nr 2 – kręgi betonowe zbrojone Ø60 cm - 200 szt.
Temat nr 3 – kręgi betonowe zbrojone Ø80 cm - 87 szt.
Temat nr 4 – kręgi betonowe zbrojone Ø100 cm - 46 szt.”
Wymagana długość elementu –
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego
nie dotyczy
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
28.81.42.40-5 – rury i osprzęt betonowy
II.1.8) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Tematy.
II.1.9) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
II.1.10) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres
poniżej 60 000 EURO
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIMN WYKONANIA
od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2007 r.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. załączonego do SIWZ
1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Do oferty należy dołączyć ponadto kosztorys ofertowy zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (Formularz 2.1), zaparafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków (Tom II) oraz badania laboratoryjne.
1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 24.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
1.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt III.2) 1.1 i 1.2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia – przetarg nieograniczony
IV. 2) Kryteria oceny ofert – najniższa cena
IV.2.2) Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (bezpłatnie): www.pzd.busko.com.pl
Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w terminie 5 dni. Opłata: 20 PLN + koszty ew. przesyłki
Warunki i sposób płatności: W siedzibie zamawiającego płatne bezpośrednio do kasy P.Z.D. w Busku-Zdroju lub w przypadku przesłania SIWZ drogą pocztową - płatność przelewem na konto zamawiającego nr 97 1500 1458 1214 5001 9119 0000.
IV.3.3) Termin składania ofert : 19.02.2007 r. godzina: 0900
IV.3.4) Oferty należy sporządzić w języku polskim
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007 r. godzina 1000, Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój, pokój nr 1
VI. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
VI.2) Ogłoszenie ukazało się na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 12.02.2007 r.
Załączone pliki |
![]() | Instrukcja dla Wykonawców (rozdz_1_instrukcja_dla_wyk_kregi.pdf - 91.273 KB) |
Data publikacji: 2007-02-12 09:16:20 Redaktor: Joanna Berak | |
![]() | Formularze ofert (rozdz_2_oferty_kregi.rar - 146.242 KB) |
Data publikacji: 2007-02-12 09:17:05 Redaktor: Joanna Berak | |
Opis: pliki spakowane programem WinRar | |
![]() | kosztorysy ofertowe (kosztorysy_ofertowe_kregi.rar - 155.428 KB) |
Data publikacji: 2007-02-12 09:17:33 Redaktor: Joanna Berak | |
Opis: pliki spakowane programem WinRar | |
![]() | formularz oświadczenia (rozdz_3_formularze_kregi.pdf - 32.335 KB) |
Data publikacji: 2007-02-12 09:17:53 Redaktor: Joanna Berak | |
![]() | wzór umowy (Tom_II_umowa_kregi.pdf - 40.945 KB) |
Data publikacji: 2007-02-12 09:18:08 Redaktor: Joanna Berak | |
![]() | pismo wraz z zał. właściwymi drukami kosztorysów ofertowych (pismo_oraz_wlasciwe_druki_koszt_of.pdf - 294.525 KB) |
Data publikacji: 2007-02-13 08:30:09 Redaktor: Joanna Berak |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 4092 |
Wprowadził do systemu: Joanna Berak, data: 2007-02-12 09:15:43 Opublikował: Joanna Berak, data publikacji: 2007-02-12 09:18:34 Ostatnia zmiana: Joanna Berak, data: 2007-02-12 09:18:34 Rejestr zmian bieżącej strony Archiwalne wersje przetargu |