Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
2017-11-27 11:28:05 Archiwum naboru
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjno-Gospodarczej
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG
w Busku- Zdroju
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjno-Gospodarczej
nazwa stanowiska pracy
- Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) wykształcenie wyższe- preferowane: Administracja, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Techniczne
e) staż pracy na stanowisku kierowniczym minimum 5 lat,
f) ogólna znajomość przepisów:
· ustawa o Samorządzie Powiatowym,
· ustawa o Kodeksie Postępowania Administracyjnego,
· ustawa Prawo Pracy
· ustawa o Ochronie Środowiska
· ustawa Prawo Zamówień Publicznych
· ustawa o Drogach Publicznych
g) biegła obsługa komputera,
- Wymagania dodatkowe:
a) samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania,
b) umiejętność rozmowy z interesantem o pracy w zespole,
c) odpowiedzialność, komunikatywność, obowiązkowość,
d) Prawo jazdy Kat „B”
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych,
2) prowadzenie spraw dotyczących transportu samochodowego i sprzętu tj. rozliczeń zużycia paliwa, ogumienia, części zamiennych oraz napraw,
3) organizowanie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP i Ppoż.,
4) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości w/w zakresie oraz OC i Ochrony Środowiska.
5) Prowadzenie ewidencji majątku ,środków trwałych oraz spraw związanych z remontem tych środków,
6) Prowadzenie spraw elektro-energetycznych
7) Nadzór nad gospodarką paliwowo-energetyczną
8) Nadzór nad właściwym stanem zabezpieczenia mienia PZD,
9) pozostałe zadania zlecane od przełożonego,
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1) praca na pełny etat
2) praca biurowa
3) praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych
4) prowadzenie samochodu służbowego
- Wymagane dokumenty:
a) CV,
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
d) kserokopie dyplomów (świadectw ukończenia szkoły) potwierdzających wykształcenie lub
zaświadczenie o stanie odbytych studiów i uzyskania tytułu zawodowego,
e) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, (itp.
zaświadczenie o odbyciu stażu, zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji
zatrudnienia itp.),
f) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych uprawnieniach,
kwalifikacjach i umiejętnościach,
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych (wg wzoru – załącznikNr1),
h) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg
wzoru – załącznik Nr 2),
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do dostarczenia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione nie wcześniej niż w okresie 3 miesięcy przed data ukazania się ogłoszenia o naborze.
i) Wymagane
dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być
opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz. 922) oraz ustawą z dn.
21.11.2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z
2016 r. poz. 902)”.
j) kwestionariusz osobowy (wg wzoru – załącznik Nr 3).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zarządu lub pocztą na adres Powiatowy Zarząd Dróg w Busku- Zdroju Wełecz 146 28-100 Busko- Zdrój z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Samodzielnej Sekcji Administracyjno-Gospodarczej w terminie do dnia 07.12.2017r./nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP/.
Aplikacje, które wpłyną urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.pzd.busko.com.pl/BIP oraz na tablicy informacyjnej PZD Wełecz 146, 28-100 Busko-Zdrój
Załączniki (format MS WORD):
Zobacz również:
- Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze. - 2024-09-25 12:39:29
- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - 2024-09-05 14:58:01
- Informacja o wynikach naboru - 2024-04-24 12:37:33
- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - 2024-04-08 13:18:11
- Informacja o wynikach naboru - 2022-08-31 09:42:24
- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - 2022-08-11 10:48:10
- Informacja o wynikach naboru - 2022-03-31 07:52:59
- Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego. Znak:KR.ZUZ.4.4210.51.2022.ES - 2022-03-23 14:10:23
- Obwieszczenie Państwowych Wód Polskich. Znak: KR.ZUZ.4.4210.51.2022.ES - 2022-03-23 13:17:55
- Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - 2022-03-16 11:09:28