Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

2011-06-07 12:35:43 Archiwum naboru

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor w Sekcji Planowania i Zamówień Publicznych

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BUSKU-ZDROJU

WEŁECZ 146

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

INSPEKTOR

W SEKCJI EWIDENCJI PLANOWANIA

I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

1.   Wymagania niezbędne:

a)    obywatelstwo polskie,

b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d)    wykształcenie wyższe geodezyjne o profilu: geodezja i kartografia lub geodezja rolna,

e)    uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 ustawy – Prawo Geodezyjne i Kartograficzne w zakresie 1 i 2,

f)     staż pracy w zawodzie geodety min. 3 lata, doświadczenie w wykonywaniu prac geodezyjnych w zakresach wym. w pkt 1 lit. e,

g)    ogólna znajomość przepisów:

·         ustawy o samorządzie powiatowym,

·         ustawy o Kodeksie postępowania administracyjnego,

·         ustawy o gospodarce nieruchomościami,

·         ustawy – Prawo Geodezyjne i Kartograficzne,

·         ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników,

·         ustawy – Kodeks cywilny,

·         ustawy o księgach wieczystych i hipotece,

·         ustawy – Prawo zamówień publicznych,

h)    biegła obsługa komputera, w tym programów geodezyjnych,

2.   Wymagania dodatkowe:

a)    samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania,

b)   umiejętność rozmowy z interesantem i pracy w zespole,

c)    odpowiedzialność, komunikatywność, obowiązkowość,

d)    doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami,

3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do obowiązków służbowych należy:

1)  Prowadzenie spraw związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości  zajętych pod drogi powiatowe poprzez:

      -  występowanie z wnioskami o stwierdzenie nabycia z mocy prawa przez Powiat  

         Buski nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe,

      -  występowanie do Wojewody Świętokrzyskiego z wnioskami o wydanie decyzji   w sprawie nabycia własności nieruchomości na rzecz Powiatu Buskiego,

      -  przygotowanie dokumentacji do założenia ksiąg wieczystych,

      -  udział w komisyjnych oględzinach działek zajętych przez drogi powiatowe,

2)  Prowadzenie rejestru dróg powiatowych z uwzględnieniem obrębów ewidencyjnych i numerów działek ujawnionych w katastrze nieruchomości oraz jego bieżąca aktualizacja.

3)  Wykonywanie dokumentacji podziałowych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe.

4)  Wykonywanie dokumentacji w zakresie scaleń i wymiany gruntów.

5)  Prowadzenie postępowań w zakresie ustalania odszkodowania za wywłaszczone nieruchomości.

6)  Tyczenie tras projektowanych dróg, inwentaryzacja powykonawcza dróg.

7)  Tworzenie i aktualizacja baz obejmujących nieruchomości zajęte pod drogi powiatowe oraz obsługa komputera w zakresie systemów geodezyjnych.

8)  Współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w zakresie identyfikacji numerów ewidencyjnych działek zajętych pod drogi powiatowe.  

4.   Wymagane dokumenty:

a)    CV,

b)   list motywacyjny,

c)    kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,

d)    kserokopie dyplomów(świadectw ukończenia szkoły) potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów i uzyskania tytułu zawodowego,

e)    kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, (itp. zaświadczenie o odbyciu stażu, zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia itp.),

f)     kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach,

g)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (wg wzoru – załącznikNr1),

h)    oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg wzoru – załącznik Nr 2),

- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do dostarczenia oryginału „Zapytania  o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione nie wcześniej niż w okresie 3 miesięcy przed data ukazania się ogłoszenia o naborze.

i)     oświadczenie zawierające klauzulę z własnoręcznym podpisem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)” (wg wzoru – załącznik Nr 3),

j)     kwestionariusz osobowy (wg wzoru – załącznik Nr 4).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Sekcji Ewidencji Planowania i Zamówień Publicznych, osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Busku-Zdroju, Wełecz 146  w terminie do dnia 17.06.2011r.

(liczy się data wpływu dokumentów do tut. Zarządu)

 Aplikacje, które wpłyną do tut. Zarządu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 Wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://pzd.busko.com.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Zarządu Dróg w Busku Zdroju , Wełecz 146.


 

 

Załączniki (format MS WORD):

Załącznik1

Załącznik2

Załącznik3

Załącznik4

 

Zobacz również: